შეფასებები




პრეზენტაცია


პასუხობს სათაურს
2

შემჯიფარგლება კონკრეტული  თემით
1

ფლობს აუდიტორიას(იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას,ინტონაციას)
1

საუბრობს გამართული სალიტერატურო ენით და იყენებს შესაბამის მეცნიერულ ტერმინოლოგიას
2

იყენება განსხვავებულ წყაროებს
1

ადარებს მოვლენებს,ფაქტებს,საგნებს
1

იყენებს თვალსაჩინოებას
1

იცავს დროის ლიმიტს
1













დისკუსია      

წარმოადგენს საკუთარ(ჯგუფის)პოზიციას
1

მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
1

მსჯელობს არგუმენტირებულად
1

აკეთებს დასკვნას
1

მოყავს არგუმენტები საკუთარი აზრის გასამყარებლად
1

მსჯელობს თანმიმდევრლად,შემოიფარგლება კონკრეტული თემით.
2

ფლობს აუდიტორიას
1

კორექტულია ოპონენტის (განსხვავებული აზრის)მიმართ,ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
2




დისკუსიის რუბრიკის შეფასების ცხრილი

IIIდონე(8-10 ქულა)
II დონე(5-7ქულა)
Iდონე(1-4ქულა)
მოსმენა
ყოველთვის უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
ხშირად უსმენს და უყურებს ორატორს
იშვიათად უსმენს უყურებს ორატორს
საუბარი
მკაფიოდ მეტყველებს და უყურებს მსმენელს
მეტყველება ძირითადად გასაგებია,უყურებს მსმენელებს
მეტყველება არა მკაიოა,მსმენელებს უჭირთ გაგება
არავერბალური კომულიკაცია
შეუძლია ადეკვატურად აღიქვას გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები(თვალით,ჟესტებით,გამომეტყველებით,ხმით)
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
იშვიათად იტენებს არავერბალური კომუნიკაციების ფორმებს
მონაწილეობა
უჩვენებს ინტერესს დისკუსიის თემისადმი საჭირო კომენტარებითა და აზრების გამოთქმით
ძირითადად გამოხატავს ინტერესს,კომენტარები აზრები ყოველთვის არაა თემის გარშემო
მცირე ინტერესი აქვს. უკავშირებს თავის მოსაზრებებს სადისკუსიო თემას
კოოპერაცია
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,აცლის სხვებს აზრის  გამოთქმას და იცავს დისკუსიის წესებს
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,ერთვება სხვის საუბარში,ძირითადად იცავს დისკუსიის წესებს
იშვიათად თანამშრომლობს და იცავს დისკუსიის წესებს
პირობების არგუმენტირება
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით,არის ლოგიკური კავშირი საკითხთან
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადაო ფაქტები და ცნებები
მოსაზრება მოკლებულია ლოგიკურ კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტებით

Комментариев нет:

Отправить комментарий